Proces - kralik (was: Re: Linux a nuke)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Září 1 15:29:42 CEST 1999

On Wed, 1 Sep 1999, Petr Snajdr wrote:

> ma, pokud jsou vycerpane tak se tam clovek ani neprihlasi aby
> mohl ony "zle" procesy pokillovat.

Jenze za beznych okolnosti dojdou drive filedescritptory. Protoze tech
kazdy proces spotrebuje hodne. Ostatne na masinu se pak stejne dostat
neda.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.