VMWARE Linux/NT

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Září 1 16:12:57 CEST 1999

Tak to nevím, zkoušel jsem to na jediném stroji.

Ale jak jsem to tak zkoušel, tak jsem nabyl dojmu, že by se mohli maximálně
vyměnit 1. a 2. :) Cokoliv, co si "čuchlo" k aktivní ploše se okamžitě
posouvalo dozadu.

Nicméně v mém případě platí, že když už potřebuji na něco Windows, tak sahám
po NT. Mají mnohem lepší příkazový řádek, než 9x :-))

Slávek.