M$ Explorer pro Linux

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Září 1 16:38:03 CEST 1999

Dne 1. 9. 1999 Petr Snajdr napsal:

> On NN je znacne men tolerantni k nekterym vecem jako
> jsou neuzavrene <TABLE>,<FORM> apod.

Coz je IMHO dobre. Jednou je dan nejaky standard a program pro nej napsany
nema povinnost obsahovat AI, aby zjistil, co tim vlastne autor chtel rict
(tim ale nechci tvrdit, ze NN je nejaky expert na dodrzovani standardu).

Mimochodem, nemate nekdo nejakou posledni Mozillu dynamicky linkovanou proti
Gtk+ 1.2.[123] a glibc2.[10]? Sice mi to zatim jeste uplne pouzitelne
neprijde (hlavne se vsechno vcetne prostredi tragicky pomalu prekresluje),
ale rad bych se podival, jake budou pametove naroky. Na ftp.mozilla.org jsou
jenom staticky linkovane verze a s kompilaci jsem ani po nekolika pokusech
neuspel :(

S pozdravem