policy-routing

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Středa Září 1 17:17:11 CEST 1999

Samozrejme, ze jsem zapomnel na to nejdulezitejsi.
kernel je verze 2.2.10
ip utilita je z baliku iproute2-2.2.4-now-ss990630.tar.gz

Doufam ze se najde nekdo kdo poradi

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz