Komprese na PPP

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Středa Září 1 22:25:00 CEST 1999

David Kuzela wrote:

> Myslim, ze to sem moc nepatri, ale AFAIK je komprese featura HW a zalezi
> na cem se modemy dohodnou.
>
> Znat to byt muze, zvlast, pokud stahujete delsi nekomprimovane textaky,
> to pak realna rychlost na 33.6kbps modemu dosahuje i 12kBps :-). U beznych
> dat (obrazky a tarbally) uz data prilis komprimovat nejde.

jestli one nemyslel tu kompresi ppp, ktera je featurou software a musi
se komprimovat jako modul, pripadne kompresi IP headers apod. To taky
existuje. Prakticky se to hodi napr. kdyz chce clovek poslat pres modem
neco, co obsahuje retezec "++""+" (kdybych to napsal dohromady, pri
odesialani by modem tise cvaknul a hotovo (pokud by to bylo v jednom
paketu)). Taky to jde vyuzit jako kazda jina komprese - ke zmenseni
objemu dat. Jo, kdyby to muj ISP podporoval, nemusel bych paranoidne
zapisovat 1 nekde do /proc/.../icmp_echo_ignore_all.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU