X a spotreba pameti

Zdenek Kabelac kabi+www na fi.muni.cz
Středa Září 1 23:34:32 CEST 1999

Lukas Cirkva wrote:

> Nechci soutezit, ale mel jsem Netscape 101MB a jeste rostl pri otevirani

Jo to jsem takhle nechal bezet netscape pres noc s nejakymi animovanymi gify,
pocitac ma 128MB ram + totez na swap - netscape nejak po ranu mel zdravych
200MB a na linux-u nebylo k hnuti.

A nevim nac si tu lide stezuji nad velikostmi Xserveru - pokud mate TNT2,
tak me osobne se to nepodarilo snizit pod 40MB - a to jsem nepoustel ani
toho netscapa

> stranky s Javou. IMHO je netscape spatne napsany a hlavne uz dosti

jo to treba takova Java - tak kdyz bezi tak taky zere - a to pry
garbage collector programatorum pomaha :)

kabi