virtusertable

Martin Och martin na och.cz
Čtvrtek Září 2 09:36:04 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Patrik Ostrihon <patrik na pa3k.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, September 01, 1999 10:21 PM
Subject: OT: virtusertable

> Zdravim,
>
> ospravedlnujem sa, ze to posielam sem, ale je to pre mna dost
> surne a v konfere sendmail na linux.cz je nejaky low trafic.
> Ked vo virtusertable uvediem aby postu dorucilo do suboru alebo do
> programu, tak mi sendmail ohlasi Cannot mail directly to files pripadne
> programs. Ako ho donutit aby to dorucil ?

At to doruci do nejakeho boxu, ktery je v aliases, a tam date co s tim ma
udelat dal.
Stejnym zpusobem resim distribuci do skupin...

Potrebuji taky poradit....

Jak donutit sendmail aby prijimal postu z LAN, ale neposilal ji dal umim:
DeliveryMode=queue
Ale jak ho prinutit, nebo co spustit, aby postu naraz odeslal (napr. cronou
v urcity cas),
tedy vyprazdnil queue ?

Jak se vubec do sendmail konference prihlasit?

Diky, a rovnez sorry za OT

--
Martin Och
Network Administrator