rh6.0 on sun

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Září 2 11:10:10 CEST 1999

> Oops.
> Ted jsem si konecne (asi na 3. pokus) pozorne precetl rozlozeni
> tech oblasti. Myslim, ze problem je ve swapu. Mam silny dojem, ze prvni
> oblast (lepe receno prvni sektor disku) nemuze byt swap! Urcite je to
> napsano nekde v dokumentaci. Takze resenim je a) dat swap az jako druhou
> oblast, b) udelat na zacatku disku 1 blok volny.

a) uz som skusil nepomohlo
b) - "" -

zistil, ze jak robim co robim nikdy mi to neprejde cez kontrolu
bad-blokov. Skonci na segmentation fault alebo niecom podobnom.
napadlo ze mozno je zly ovladac pre SCSI, takze skusim este nejaky iny
system.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }