ANN: Sun koupil StarOffice

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Září 2 10:37:15 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Milos Prudek wrote:

> Tak to je bomba - jenze Mozilla podle vetsiny lidi kulha na obe nohy a
> jeji opensourcovani se nepovedlo/nevyplatilo. A StarOffice ma stejne
> predpoklady: je to sw s dlouhou historii, s obrovskym rozsahem
> zdrojoveho kodu a tim padem nesnadno obsahnutelny novymi vyvojari, a
> neni jasne jestli programatori kteri se toho zucastni budou prospivat
> komunite nebo spis akcionarum Sunu.

Tak trochu me obchazi obdobne obavy, ale treba v pripade Mozilly
mam pocit, ze vsichni do toho vlozili trochu nerealne nadeje, ze
pomerne rychle bude neco naprosto bombastickeho a super dobreho.
IMHO snad bude, ale vse chce svuj cas. Nebo je ve hre jeste
neco?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic