TV pod Linuxem?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Září 2 12:36:33 CEST 1999

Dne 2. 9. 1999 Lumir Jasiok napsal:

> mel bych dotaz na zprovozneni TV karty pod Linuxem. Zkousel jsem
> nainstalovat BTTV a kwintv, ale po spusteni kwintv mi napsal, ze
> nemuze najit /dev/video. Mohli byste mi poradit, ktere baliky mam
> nainstalovat, aby mi fungovala ta karta?

Ono mozna nejde ani tak o baliky, jako spis o podporu v jadre, rekl bych. V
jadrech 2.2.x je to sekce Video 4 Linux. Myslim, ze /dev/video by se pak melo
objevit, pripadne jej lze vytvorit pomoci mknod (vice viz
/usr/src/linux/Documentation/devices.txt).

Ovsem je to jenom vystrel od boku, nepodlozeny praxi.

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.