Jak prelozit program s jiou verzi libc

Petr Kristan petr.kristan na epos.cz
Čtvrtek Září 2 14:16:59 CEST 1999

> Na to IMHO potrebujete prave upraveny kompiler, ktery je v tech compat
> baliccich. Pokud si nainstalujete treba gcc z 5.2, bude podle me stejne sahat
> po glibc 2.1 v /lib (a to mozna spatne skonci). Ovsem to uz je jenom
> nepodlozena spekulace...
To me ani nenapadlo. Je docela silene, kdyz chci prekladat pro trosku
jinou verzi libc, instalovat cele vyvojove prostredi.
Ale co mi zbyva. Hned to vyzkousim.

Diky.

Petr

--
Ing. Petr Kristan

EPOS PRO s.r.o., Bozeny Nemcove 2625, 530 02 Pardubice
tel: +420 40 6335223, 38764       fax: +420 40 6335224
e-mail: petr.kristan na epos.cz        http://www.epos.cz