INFO

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Září 2 18:12:47 CEST 1999

Jan Polak <honzap na obalex.cz> wrote:
 : "Norbert Buček" wrote:
 :>
 :>
 :> Vedel by mi niekto poradit ako rozbehat bezdiskove stanice pod Linuxom tak
 :> aby na nich bezal W95 a M$ Office ?

 : pomoci vmware

ja som skusal sice nie bezdiskovu stanicu, ale vmware s virtualnym diskom z
ineho pocitaca cez nfs... a bolo to priserne pomale, hlavne ked windows
museli swapovat (je pravda ze ten pocitac mal len 32 MB pamate, ale na
druhej strane ked som ten disk neskor skopiroval fyzicky na harddisk,
situacia sa zlepsila natolko ze vmware je tam aj pouzitelne)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |