pppd

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Čtvrtek Září 2 22:26:16 CEST 1999

Roman Mosnicka wrote:

> Ahoj
> pokousim se rozchodit pripojeni k internetu pomoci pppd. Nekde jsem nasel nejaky navod jak na to, bohuzel mi to moc nejde.
> Nejdrive zadam pppd /dev/ttyS0 38400 crtscts defaultroute - asi probehne ok , potom se pokusim vytocit pomoci programu chat:
> chat -v "" ATZ OK ATDT99999 CONNECT "" ogin: roman word: heslo - modem se ani nesnazi tocit, kde muze byt chyba ? modem je ok, pripojen na com1

zkuste za to ATZ pridat ATX3 nebo to vrazte do default konfigurace
modemu (ATX3, AT&W0). Ale to asi stacit nebude, protoze jestli chat
spoustite jen tak, tak nema  zadny duvod pracovat se seriovou linkou,
protoze mu ji nikdo nepresmeruje na vstup a vystup (nepise vam to treba
ATZ?). Ten chat by bylo dobre zadat jako connect script pro pppd (viz
man). Pripadne to nakonfigurovat nejak jinak a spoustet to napr. pres
ifup ppp0 ci jeste vice user friendly.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU