prenos syst. na jiny disk

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 21:50:13 CEST 1999

Marek Blaško <blasko na vuje.sk> writes:

> ano a dokonca je 'cp -a' je presne to co potrebujeme na prenos FS

Ja bych radeji nez 'cp -a' pouzival

cd adresar_kam; tar cf - -C adresar_od_kud | tar xvf -

Kdyz jsem nedavno zkousel pomoci cp -a kopirovat root.bin z bootdisket
k debianu 2.1, tak cp nezvladlo korektne vsechny pevne odkazy (nektere soubory okolo 40 odkazu na jedna data). Chyba se projevila tak, kopie puvodnich
dat byla delsi nez puvodni data. Verze fileutils 3.16.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *