inst. RH 5.2 - Cannot open directory

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Září 3 10:28:04 CEST 1999

Vladimir Michl wrote:

> Jen tak strilim od boku, ale myslim ze problem bude v tom Joliet. CD by podle
> me melo byt vypaleno s Rock Ridge Extension, protoze pouze toto rozsireni
> uchovava UNIXova pristupova prava.
V Joliet problem neni ja som mal 5.2 ale aj 6.0 (CZ aj SK)
a vsetky boli na Joliet 1 alebo 3 a slo dokonca aj bootovanie z CD.
Niekde som cital ze ani na mene balickov nezalezi (musia mat priponu RPM) lebo
instalator rozoznava balicky podla obsahu.
takze ja by som skusil to CD na citaneie a az potom to zvaloval na joliet

--

Odbornik je clovek, ktory sa uz dopustil vsetkych obvyklych chyb v urcitem
oboru.  Neils Bohr