delaying eth0 initialization

David Puhr dpuhr na seznam.cz
Pátek Září 3 14:45:58 CEST 1999

Prisel jsem na tohle:
redHat 6.0 z computerworldu pri bootovani nenahodi sit.
pri spousteni "ifup eth0" se vypise hlaska "delaying eth0 initialization".
Je to chyba odchytavana ve skriptu ifup spoustenim
"ifconfig eth0", ktery vraci "device not found"

Vsechno je to zpusobeno tim, ze neni zaveden modul pro sitovou kartu, v mem pripade 3c59x.o, ale na typu karty myslim v tomto pripade nezalezi.

kdyz provedu:
insmod /lib/modules/2.2.5-22/net/3c59x.o
ifup eth0

sit nabehne ok.

V souboru /etc/conf.modules mam radek:
alias eth0 3c59x

ze ktereho se nacita, ktery modul se ma naistalovat.

Poradi mi nekdo, cim to muze byt, ze se modul pro startu nenacte?
Diky

-- David Puhr --
puhr na op87.vzp.cz

-- http://email.seznam.cz