Q: Netscape+Java crash, RedHat 6.0

David Pospisilik david.pospisilik na pvt.net
Pátek Září 3 19:24:11 CEST 1999

> cipsetem Riva TNT. strace nepomuze - bus error se objevi za zcela
> beznymi volanimi read pro cteni fontu.

..stokrat opakovany problem, i kdyz samotnemu mi chvili trvalo, nez jsem
z archivu vyhrabal reseni.
Chyba je v Netscape, nebot se na Linuxu snazi natahnout fonty, ktere
nemate. Na RH 6.0 se podivejte do /usr/lib/netscape/java/classes a v
souborech font.properties a font.properties.cs (pripadne v jinych, dle
vasich locales) zakomentujte definici vsech fontu *-sun-fontspecific

V linux netreba.. spis v Netscape :))

David