RH 6.0 cs (+ problemy s upgradem: X, nfsd, ping )

Jan Polak honzap na obalex.cz
Neděle Září 5 18:21:35 CEST 1999

On 25 Aug 1999, Daniel Smolik wrote:

> Dobry den,
> mel bych dotaz na autory RH 6.0cs. Nedavno jsem resil pripad
> nefunkcnosti meho stareho scriptu.
> Nakonec jsem zjistil, ze zavada je zpusobena jinak fungujicim programem
> PING. Doma mam RH6.0 eng.
> Na nem ping -c 1 pri nedostupnosti daneho stroje skonci a vypise hlasku.
> V distribuci RH6.0.cz
> neskonci a neustale vypisuje Destination Host Unreachable. Muze mi nekdo
> vysvetlit jak to, ze se zrovna ping v obou distribucich takhle lisi.

Hmm. rad bych se k tomuto dotazu pripojil a jeste prihodim par dalsich otazek.

Doma, kde mam pocitac na testovani, jsem provedl upgrade
RH 5.x (slatanina) na RH 6.0. Po upgrade jsem ovsem nenastartoval X -
- padalo to na sig 11 - xinit. Protoze na domacim pocitaci nemam
nic duleziteho a ani nemam telefon, abych se pripojil na inet
a podival se co a jak, tak jsem tomu nevenoval pozornost a vesele
jsem po zazalohovani nutnych dat RH 6.0cz nainstaloval - pak bylo vse O.K.

Vcera jsem ovsem provadel upgrade serveru v praci.
Az na par drobnosti (X) vse vypadalo O.K, tak jsem v klidu
odesel domu, ze to dnes opravim.
Dnes me vsak cekalo prekvapeni v podobe temer nefunkcniho systemu,
neb skript (pres cron), ze ktereho spoustim ping se mi _ponekud premnozil_

Dalsi problem je s nfsd: dalsi linux si disky z upgradeovane
masiny primontuje, HP-UX mi vsak hlasi:

svc: unknown version (3)
nfs mount: getaddr_nfs: masina_s_novym_RH6.0cs: NFS service not responding(retry
delay=5s)
nfs mount: retry: retrying(1) for: /disk/d4 after 5 seconds
nfs mount: retry: giving up on: /disk/d4

pricemz se vsak pres automount na  adresare vyexportovane
z  linuxu 6.0 dostanu.

A posledni problem je s X. startx mi vygeneruje core
na sig 11 (xinit). X tedy nabehnou, mys i klavesnice funguje,
ale bez wm je to dost tezko pouzitelne.

Hledal jsem, co s tim delat, ale asi jsem hledal malo, neb
jsem nic nenasel a tak prosim o radu zde.

Predem diky za jakykoliv navod na reseni

hp

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prumyslova 24, Znojmo              phone:+420-624-221872
Czech Republic                       fax:+420-624-226501