Slang a python

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Září 6 07:38:49 CEST 1999

Kde sezenu dokumentaci ke knihovne slang?
konkretne mi jde o funkce SLtt*
Chci si vytvorit program "terminalove hodiny"
  1. ulozit pozici kurzoru
  2. skocit na pravy horni roh
  3. zmenit barvu
  4. vypsat cas
  5. zmenit barvu na puvodni (jde to?)
  6. obnovit pozici kurzoru
- prosim nepiste mi ze uz takova aplikace existuje - chci se naucit
pracovat s nejakou knihovnou pro terminal a ncurses mi nevyhovuje
- z duvodu ze muze na terminalu pracovat jiny program - nechci
inicializovat terminal (obdoba initscr()) - podle toho co jsem cetl
staci pro tuhle aplikaci funkce Slang_get_terminfo()

v adresari /usr/doc/slang* jsem se docetl ze slang je nejenom knihovna
pro terminalove aplikace (obdoba ncurses), ale ze je to i interpret
nejakeho jazyka.
K cem se takovy jazyk hodi?

Kde mohu najit webove stranky v cestine o programovacim jazyce python?
Nebo snad uz existuje o nejaka ceska kniha?

Richard