ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Září 6 15:07:45 CEST 1999

On Mon, 6 Sep 1999, Petr Snajdr wrote:

> Myslim binarku, sam jsem neco takoveho kompiloval a melo
> to neco do 2.6 MB. Na WWW server docela dost :). S ePerlem
> nebo obdobou to by uz byl poradny cvalik ;-)

 Tak sorry, ten httpd v tom mem deb package na ftp2.debian.cz/debian-other/web
man 925232 a je to apache + cs + php + ssl(jako DSO modul).
Problem velikosti je vetsinou u PHP ktere je (boze proc?) kompilovane s
'-g', ale to ten balicek resi. A pak je to opravdu cvalik.
Jak je na tom mod_titanik nevim..

						Zakkr