sed nebo ed ?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Září 6 18:31:03 CEST 1999

On Mon, 6 Sep 1999,  Jarda Dvorak wrote:
> Jsem zacinajici uzivatel Linuxu a obdivuji jeho fantasticke moznosti. Je
> napriklad mozne z prikazoveho radku zapisovat do souboru na libovolne
> misto? Myslim tim bez pouziti treba editoru VI nebo JOE. Tak napr. jaky
> prikaz pouzit pro zapsani jednoho noveho radku, do /etc/passwd, bez pouziti
> editoru. Jenom na prikazovem radku. Udajne to jde, ale jeste mi to nikdo
> nerekl. Zna tedy nekdo prikaz treba pro zavedeni noveho uzivetale na konec
> /etc/passwd ?

echo "msql:x:36:36:Mini SQL:/var/lib/msql:/bin/sh">>/etc/passwd

Pokud vsak zapomenete jednu >, jste bez /etc/passwd ;-)
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic