Potřebuji radu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Září 6 15:31:36 CEST 1999

Ctirad Novák pise:
> Zdravím všechny,
> potřebuji poradit jak se zbavit virtuální obrazovky  u Linuxe, video ATI
> MACH264, a také ho přesvědčit aby mi po každém spuštění komunikovl hnad s
> CD-ROM a disketou, nějak mu to nejde a nebo něco dělám blbě.

Prilis nechapu dotaz - co je to virtualni obrazovka? myslite virtualni
plochy v Xech?
- budto mate nastavene vetsi vyrtualni rozliseni nez fyzicke -> /etc/XF86Config
- nebo mate nastavene virt. desktopy ve vasem windowmanagerovi (zalezi jaky
  pouzivate)

Co znamena ze Linux nekomunikuje s CDckem a fdd? Mate jejich podpuru v jadre?
Mate je mountnute?

--
                                   David Kuzela