ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Úterý Září 7 01:05:19 CEST 1999

DD,

>         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> hmm .... a proc nepouzijete patch od miriho na php3?
> ( http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/ ) podle me je lepsi jak celej
> mod_czech (ackoli s nim umi dokonce koexistovat) a .... vicemene se mi
> libi vic (ale to je asi dost subjektivni).

Protoze jsem dostal uz jednu odpoved, ze 'autor chtel prekodovatko
i na staticke stranky', neda mi to nez upresnit co php/czech je a neni:

PHP/Czech je prekodovatko, ktere umi prekodovat staticke Html (defacto
i veskery text/* - zalezi na konfiguraci) a PHP scripty. K udrzovani
kodovani pouziva cookies (ackoli jeho autodetekce chodi spravne a vetsinou
neni potreba charset manualne menit). Zaroven zvlada i prekodovani vstupu
(POST,GET) od uzivatele. NEUMI prekodovat CGI (jestli jo, tak jsem neco
nepochopil) <flame> - ale proc cgi, kdyz mame php, ze?</flame>

S pozdravem,
                M.S.
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, after-holiday muni student, linuxfan, human being