Problem s RPM

sadlon.milan na slsp.sk sadlon.milan na slsp.sk
Úterý Září 7 08:52:25 CEST 1999

Dobry den.

Mam pre niekoho mozno banalny problem, ale pre mna je to nieco, cez co sa
nemozem dostat.
Pred casom som po neuspesnom startovani (pred tym isiel) WWW servra (apache
1.1.3-3) dospel k nazoru, ze som nieco pokazil tak, ze nepomoze nic ine len
odinstalovat a znovu nainstalovat. Odinstaloval som to cez Package manager v
Xwindows a ked som to chcel znova naistalovat, tak to nejde. Uz som to
skusal aj bez Xwin so vsetkymi moznymi parametrami a stale nic.
Ked zadam :
		rpm -i /cdrpm0/RedHat/RPMS/apache-1.1.3-3.i386.rpm

vypise mi : 	cpio: unrecognized option `--quiet´

		unpacking of archive failed
	error: /cdrom0/RedHat/RPMS/apache-1.1.3-3.i386.rpm cannot be
instaled

Pouzivam RH 4.2, kernel 2.0.36.

Mam este jeden nie az taky velky problem. Cas mi ide o dve hodiny po predu.
Za kazdym, ked ho zmenim sa pri dalsom starte znovu obnovi ten povodny.
Pripada mi to ako keby tam bolo nadstavene nejake casove pasmo. Nevie mi
niekto poradit, ako nadstavit trvalo spravny cas?

Dakujem za vsetky odpovede.

Milan Sadlon
sadlon.milan na slsp.sk