Potrebuji radu

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Září 7 09:13:39 CEST 1999

Zdenek Burgr wrote:

> [...]

vi XF86Config [nekde v /etc]
nekde na konci v sekci Screen nastavit r~a'dky Virtual na spravne
rozliseni

> No,nevim jak to myslite,ale aby Linux komunikoval
> s CD a Floppy,tak ta zarizeni musite nejprve namountovat.
> A vzdy kdyz se meni CD nebo Floppy,tak nejprve umount,
> puvodni vyndat a znovu mount.

popr. zkompilovat jadro s volbou auto-mounter [ci co] a nechat
Linux mountovat/umountovat automaticky [nikdy jsem to nezkousel,
jen jsem to 1x videl... precti si docs :)]

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com