gdm vs xdm

Michal Belicek belicek na asset.sk
Úterý Září 7 10:24:42 CEST 1999

Ahoj,
rad bych nekoho poprosil o vysvetleni rozdilu mezi gdm a xdm.
Ovsem, nejvice bych potreboval pomoci s timto problemem. Mam RH6.0. Po
instalaci mi bezel gdm a Gnome. Chtel jsem ale, pouzit vzdalene
prihlasovani do X Windows pres Windows9x a Exceed. Tam se pise o tom,
ze na serveru musi bezet xdm. OK, editoval jsem /etc/inittab z prefdm
na xdm a provedl kill -1 init daemona. Normalne mi na konzoli 7
nabehlo logovaci okno xdm. Ovsem pokus o prihlaseni skoncil spatne.
Nespustily se Xka. Ted nevim jestli to znamena, ze se nespustil
Xserver, ci Gnome, ci Enlightenment, ci co, zas tak moc tomu
nerozumim.
Dival jsem se do /var/log, ovsem tam jsem nenasel zadny soubor, kde by
o tom byly nejake zaznamy.
Takze by me zajimalo, proc to asi tak spadlo, co s tim muzu udelat,
pripadne jestli muzu primet gdm, aby ho videl Exceed.
diky
--
Michal Belicek
mailto:belicek na asset.sk