ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 7 10:16:09 CEST 1999

On Tue, 7 Sep 1999, Zakkr wrote:

>  Umi kodovat i s mod_ssl? (tendle dotaz plati i pro toho pytlika (csacek)).
> Pokud ne tak je to napr. pro mne nepouzitelne a radeji zustanu u mod_czech.

O csacku ted nedavno probehla nejaka informace v konferenci
debianu na debian.cz. Dle meho nazoru czsacek ma ty vyhodu, ze
autor se k nemu hlasi, pokud se nepouzije SSL tak neni treba nic
zaplatovat (prekvapuje me, ze Apache neco jako mod_prekodovani
nepodporuje, to co s nim musi provadet csacek to pelne sileny
hack) a jeste se mi nestalo, ze kdyz napisu autorovi, ze by mi
minimalne neodpovedel.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic