ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 7 10:50:14 CEST 1999

On Tue, 7 Sep 1999, Milan Sorm wrote:
> # > > Kolik MB to ma uz ted? ;-)
> # >
> # > Presne tolik kolik je treba na kompilaci tech jednotlivych komponent.. nebo
> # > ty umis kompilovat apache bez zdrojaku? Jinak ma to 5 Mb.
> #
> # Myslim binarku, sam jsem neco takoveho kompiloval a melo
> # to neco do 2.6 MB. Na WWW server docela dost :). S ePerlem
> # nebo obdobou to by uz byl poradny cvalik ;-)
>
> s mod_perlem po ostripovani (php atd.) to ma u mne 1.3 MB binarku)

To je zajimave, muj apache (1.3.x)+php+OpenSSL ma 1.4 po odstripovani
a to tam zadny mod_perl neni (momochodem ten nazev mod_titanic se mi mooc
libi :))).

Come,a le na Apache vazne zarazi je jak postupne roste.
Pouzival jsem apache 1.2.x (1.2.6?) a pak stejnou konfigurci
udelal v podani 1.3.9. Z ani ne 300 kB httpd najednou bylo pres
750 kB :-(

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic