ANNONCE: apache-cs-php-ssl

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 7 11:19:10 CEST 1999

On 7 Sep 1999, Milan Zamazal wrote:

>     PS> On Tue, 7 Sep 1999, Milan Sorm wrote:
>     >> s mod_perlem po ostripovani (php atd.) to ma u mne 1.3 MB
>     >> binarku)
>
>     PS> To je zajimave, muj apache (1.3.x)+php+OpenSSL ma 1.4 po
>     PS> odstripovani a to tam zadny mod_perl neni
>
> To mají dnešní servery tak malé disky, že má smysl bavit se o takových
> věcech?

Ono vubec nejde o disky. Kdyby slo to jen nekde ulozit je
jednodusi to prejet bzipem. Jenze je treba si uvedomit, ze
kazdy program potrebuje nejakou RAM, apache "obcas" forkne
nejakeho toho potomka atd.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic