gdm vs xdm

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Září 7 14:08:07 CEST 1999

Michal Belicek wrote:
> Dobre, rad bych tomu veril, ale kdyz jsem to puvodne takhle zkousel s
> gmd tak se mi v Exceedu nic nezobrazilo, kdezto s xdm se mi zobrazil
> aspon ten login.
> Treba by nekdo dokazal poradit jestli se ma proto neco nastavit v
> konfiguraci gdm, ci v Exceedu?

mam taky dojem ze defaultne je v /etc/X11/gdm/gdm.conf v sekcii [xdmcp]
zakazane remote pripojenie, daj tam Enable=1. skontroluj nastavenie
portov na obidvoch stranach etc. pozri si /usr/doc/gdm-x.y.z/ nejaku
dokumentaciu ku gdm.conf, je to tam pekne popisane.

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."