TTF->Type1

Úterý Září 7 14:17:39 CEST 1999

On Tue, 7 Sep 1999, Dzon wrote:

> Pokud je nabourany Times, muzu toho rovnou nechat :( tedy ten ttf je ok,
> mozna po te konverzi...

Zkuste ten font v ghostscriptu. Ale kladny vysledek neznamena, ze ho X11
akceptuji, protoze maji trochu divnou predstavu o semantice Type1.

Jinak myslim, ze TTF->Type1->X11 je blbost. Kdyz uz, tak zobrazujte TTF
primo, protoze tak bude fungovat hinting.

> napadlo mi jak je to vlastne s konverzi kodove stranky? ttf2pt1 obsahuje
> nejake tabulky kodovani, ale windozi tam neni...

Proc windozi? Ty kodovaci tabulky jsou asi pro cilove kodovani (resp.
pro cilovy encoding vector, prip. pro vyber liter, ktere budou do fontu
zahrnuty), protoze korektne udelane TTF je v unicode.