hardwarove problemy

Matej Kovac matej na pobox.sk
Úterý Září 7 14:24:59 CEST 1999

bravenec na optimit.cz wrote:

> A nebude problem skutecne v tom HDD? Mate tam swap?
> A saha to do nej?
ano, a vzhladom na doterajsiu velkost ram sa tam hlavicky disku asi
poprechadzali dost... chcel som tomu disku ulahcit pridanim ramky a on
ma takto opusti... :-(

particie som si robil manualne v disk edite este z NU 8 pre dos. mam to
trochu nestandardne (aj ked korektne a (niekedy davno) tam nepadal ani
windoze):

0 (lin sector #)                                      n
+------+--------------+----------+--------------------+
| hda4 | hda1         | hda3     | hda2               |
+------+--------------+----------+--------------------+

particie sa neprekryvaju (samozrejme) i ked prva polozka MBR neukazuje
na jeden z prvych cylindrov a stvrta polozka oznacuje particiu leziacu
na zaciatku disku - ale ked som editoval master boot record tak sa
pamatam ze som na nejakych particiach mal data a nemal som to kde
vyzalohovat, tak som musel robit taketo harakiry. ratal som s tym ze
hda4 bude swap a hda1 budem montovat ako root - teda tam bude hlavicka
disku asi dost casto - reku nech sa tolko nenabeha...

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."