ANNONCE: apache-cs-php-ssl

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Září 7 14:27:37 CEST 1999

Radek Vybiral wrote:

> Pro vetsinu z nas :), co pouzivame Cervene Klobouky (rozumej RedHat),
> jsem pregeneroval zde inzerovany balik do RPM podoby.
> Tento balik jsem bohuzel netestoval, protoze nemam po ruce testovaci
> masinu, ale pokud se najde nekdo, kdo to z majitelu RH otestuje, zda to
> funguje a jestli to nemam hned smazat.
>
> Tento balik lze nalezt na URL:
> ftp://darksys.vsb.cz/pub/linux/apache
>
> Pozn: RH 6.0 + updates + CZ updates

Skvele, urcite otestuji. Bylo by mozno vystavit i src.rpm?
Konecne jsem se prokousal jinou praci a takovyto rpm balik
se mi dostal v ToDo uplne nahoru. Jen bych ale rad mel mod_php3
mimo (+interbase podpora ...), proto ten src.rpm, sam uz to
mam hodne rozepsane.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz