Velikost (nejen) Apache

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 7 15:04:45 CEST 1999

Ahoj,
   dovolil jsem si ten text trochu preskladat:

On 7 Sep 1999, Milan Zamazal wrote:

On 7 Sep 1999, Milan Zamazal wrote:
> OK, ale co u forků spotřebovává významné množství paměti v závislosti na
> velikosti binárky?

Obvykle vetsi program spotrebovava vice pameti :-), ale trochu menis
vyznam, to mnoztvi nbude vyznamne, ale Apache v pameti taky nebezi 1x
tj. se to nazbira. U pocitace ktery nema prilis velkou
navstevnost (rekneme treba 2000 a nebo i 50 000 pristupu za den) o nic
nejde. Trochu horsi je kdyz si kazdy den stahnou uzivatele
nekolik stovek tisic stran.

>     PS> Myslim, ze nikoliv. Fork je prilis draha operace
>
> OK, ale co u forků spotřebovává významné množství paměti v závislosti na
> velikosti binárky?

Ted nejde o tu pamet. Pokud "usetris" pamet tim, ze binarka nebude velka,
ale bude jich vic, bude platit vykonem za narocnost forku() tj.
vse bude fungovat nakonec jeste hur :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic