gdm vs xdm

Úterý Září 7 17:16:48 CEST 1999

Milan Sorm (xsorm na informatics.muni.cz) wrote:
: Tue, Sep 07, 1999 ve 02:54:25PM +0200 Michal Skvor (MiSk) napsal:
: # Kristof Petr wrote:
: # >
: # > Michal Belicek wrote:
: # >
: # > > Ahoj,
: # > > rad bych nekoho poprosil o vysvetleni rozdilu mezi gdm a xdm.
: # >
: # > Zdravim.
: # >
: # > Gdm nepodporuje vzdalene prihlaseni po siti. Stejne jako vetsina programu
: # > z GNOME je to spis zalezitost silackych reci a politickych prohlaseni,
: # > nez skutecne funkcionality.
: # ^^^^^^^^^
: # ??? To bych docela rad chtel objasnit co se tim mini!
:
: ke gdm se prece da vzdalene pripojit a dokonce i pres xdmcp vidim, ze na ten
: stroj se muzu pripojit, tak ke je problem ?
:
: X -display atd. funguje a to je k *dm manazeru

Jsem rad ze se tu nasla spriznena duse ktere gdm po siti take nefunguje.
Pouzivam gdm z Gnome z RedHatu 6.0, zkousel jsem i novejsi
(ftp://updates.redhat.com). Porad ten samy problem. Vse vypada jako ze
to bude fungovat, a pak to nefunguje. Gdm posloucha na TCP socketu, ale
kdyz se k nemu zkousim pripojit pomoci X -display, dostanu pouze zakladni
obrazovku XFree86 s tim srafovanym cerno-bilym vzorkem. Pokud vim tak
konfiguraci mam nastavenou spravne. Xdm (XFree86) i kdm (KDE) mi slaplou
bez problemu. Takze mam par otazek: Vazne vam to nekomu funguje? Jakou
mate verzi gnome? A jakou verzi gdm? A jaktoze to me nefunguje?

Leos Bitto