Synchronizace Debianu

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Září 7 18:44:45 CEST 1999

Dalsia moznost je apt, aj ked zatial chyba ine nez riadkove ovladanie.
Skuste zistit kde je najblizsie mirror debianu (snad dobri ludia poradia),
nainstalujte balik apt (kludne z cd slink), potom 'man apt', 'man
sources.list", upravit /etc/apt/sources.list (dat tam odvolavku na ten
blizky mirror).

No a uz len 'apt-get update', 'apt-get upgrade'. Pozor, unstable sa vola
unstable lebo sa na nej robi a obcas je skutocne unstable, stalo sa mi ze
po 'apt-get install devscripts' mi odinstaloval apache atd. Je vhodne
najprv dat 'apt-get -s install <balik>', ak suhlasite s tym co chce
spravit, potom to pustite naostro.

--
jozef  :-)