Delphi pro LINUX

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Září 7 21:48:19 CEST 1999

On 7 Sep 1999, Vladimir Michl wrote:
> ale pokud potrebujete okenkove, tak cygwin (upravene gcc) a GTK mohou byt
> volbou (zatim nema vyzkousene na vlastni kuzi, ale treba gimp pod Win bezi).

Na Win verzi Gimpu jsem slysel hrozne veci. Dokonce tak hrozne , ze ho
musim nekdy vyzkouset :-). Jeden zrejme Win fanatik mi napsal takovou
zajmavou esej na tem,a jak ten Linux za nic nestoji a ze programator,
ktery x krat prekresli obrazovku (radove vic jak 30 ;-) je prase
a ze ho clanky o Linuxu strasne bavi. Prii te prilezitosti
"setrel" jeste root.cz a pak mu zrejme dosla fantazie (tedy
po tom co tvrdil, ze mu RH nedetekoval ani CDROMku a
zvladl jen rozlisen 320xted nevim kolik) :-)))))))))))))))))))
Kazdopadne s tim portovanim je to dost spatne.

Problem je vice mene hlavne v DOSu a Windows. Nicmene
i jinde je to zabava, treba MacOS. Toolkity, ktere tohle vse zvladnou jsou
zase moc jednoduche. Treba Tk (pominuli DOS, tam je s GUI vubec problem,
ale kupodivu jsem neco videl i DOS/Win/Unix)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic