Ja vytvorit PDF z PS

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Září 7 21:48:37 CEST 1999

   From: "Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz>
   Date: Tue, 7 Sep 1999 16:33:28 +0100

Zdravím,

   > Jo? Leda pri odberu parni mlaticky... :-)

:-) Pokud se stanete beta testerem Adobe nebo budete pracovat na podpoře Adobe
PDF, může se stát, že budete CD s Acrobatem dostávat :-)

   > Ja jsem myslel, ze PStill je nejak docela zadara - ale mozna se
   > pletu. (Navic otazka byla "jak", ne "za kolik" :-)

PSTill je naprosto nepoužitelný program - nejsou k němu zdrojové texty, jeho
neregistrovaná verze dává (resp. v době, kdy jsem ho zkoušel dávala) místo
první stránky banner ("registrujte se apod :-").

Jinak pro vytvoření PDF ze zmiňovaných formátu lze ještě použít (vynechávám
všechno, co již bylo zmíněno) dvipdfm. No a pokud máte přístup na vhodný
počítač, stačí nahrát kopii souboru s příponou ps do vhodného adresáře a
chviličku počkat :-) Něco podobného jsem viděl i někde na webu.

Ad Adobe - všimli jste si, že tato firma již dlouho pro Linux nic neudělala
(od doby Acroreadu)?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz