Cesky tisk z LyXu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Září 7 22:15:04 CEST 1999

Zdravim,

doufam ze nebudu za tento dotaz ukamenovan, ale nejak nemuzu prorazit cesky
tisk z LyXu (potazmo samozrejme z TeXu->dvips). Podle vseho je tetex na
RH6.0cs pocesten tak, ze by s tim snad nemel byt problem, ale ja se uz pul
dne snazim a bezvysledne :(

Zkousel jsem uz vsechno mozne: tisknou primo, provest vsechny kroky od
TeXu az po dvips rucne, vsechno marno. Zaznamenal jsem dva dilci uspechy:

a) v jednu chvili jsem mel cesky dvi (alespon v kdvi) a z nej jsem pak
dostal postscriptovy soubor, ktery byl rovnez cesky
b) uplne omylem jsem spustil rucne dvips zrejme nakonfigurovane k vystupu
na tiskarnu a tisk byl cesky

Ani jeden z techto stavu se mi jiz nepovedlo znovu vyvolat, aniz bych si
byl vedom nejake zavazne zmeny :(
Kdvi ted dokonce core dumpuje pri pokusu prohlednout libovolny dvi soubor
z meho LyXu :(

Podotykam, ze prakticky neznam TeX a LyX mi jenom prisel jako rozumny
kompromis, takze pripadne navrhy radeji pojmete polopaticky :)

Diky za napady