Cesky tisk z LyXu

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Středa Září 8 07:54:24 CEST 1999

	> doufam ze nebudu za tento dotaz ukamenovan, ale nejak nemuzu
prorazit cesky
	> tisk z LyXu (potazmo samozrejme z TeXu->dvips). Podle vseho je
tetex na
	> RH6.0cs pocesten tak, ze by s tim snad nemel byt problem, ale ja
se uz pul
	> dne snazim a bezvysledne :(

	Zkuste si prohlednou ten.lyx - je to pure ascii - soubor, jak
definuje fonty (nevim to z hlavy, ale nekde tam budou klicova slova jako
"encoding" nebo "8859"). Tam muze byt misto 8859-2 8859-1 a to je ten
problem (presne toto se mi kdysi stalo).

	Pokud to nebylo takhle, tak mi (na soukr. adresu) poslete seznam
verzi lyx, tetex, gs, a maly soubor, ktery vam nesel vytisknout. Zkusim se
na to podivat.

	Ludek Brukner