Synchronizace Debianu

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Středa Září 8 09:49:13 CEST 1999

On Tue, Sep 07, 1999 at 08:37:13PM +0000, Petr Konecny wrote:

>  Jaroslav> Hmm. Diky, ale neni to presne to, co bych chtel. Potreboval
>  Jaroslav> bych spis synchronizaci na urovni zdrojovych textu, ne baliku
>  Jaroslav> (alespon pro nektere kriticke programy a jadro). POtrebuju
>  Jaroslav> update aspon dvakrat za tyden a skrz 128k linku si nemohu
>  Jaroslav> dovolit tahat zbytecne cele baliky.  Myslel jsme spis na neco
>  Jaroslav> jako CVS.
>
> Obavam se, ze takova vec pro Debian neexistuje. Nevim ani o zadne jine
> distribuci, ktera by to umoznovala, ale necham se poucit.

Opravdu? Ja jsem mel prave pocit, ze uz neco takoveho ma i Linux a
prave jsem nejvic sazel na Debian.

> Navic celkovy cas pro stazeni a kompilaci zdrojaku muze prevysit dobu
> stazeni a instalace binarniho baliku. Zvlast pokud Vam jde jen o
> kriticke programy.

To nikoli. Kolik procent zdrojaku napriklad jadra se zmeni behem
tydne? Ja o tom skoro nic nevim, ale v porovnani s dnesnim temer 60MB
velikym jadram to bude, podle mne, naproste minimum. Pro mne je rozdil
tahat v SW balikach 50MB nebo 500KB ve zmenenych zdrojovych textech,
protoze ta linka je uz takhle dost vytizena. Navic co se tyce casu
kompilace, tak se pochopitelne budou kompilovat jen ty nove zdrojaky a
pak se to cele slinkuje, takze cas taky nula nula nic.

No, s jadrem to aspon provizorne vyresim tema patchema, horsi to bude
se zbytkem. Diky alespon za to apt.

Jarda Klaus