Delphi pro LINUX

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Září 8 10:09:21 CEST 1999

On Tue, 7 Sep 1999, Michal Krause wrote:

> Neco zajimaveho? :)

Ona to byla hlavne reakce na muj clanek:
http://www.novinky.cz/Index/Pocitace_a_technika/2470.html
Asi si rekl, ze nejlepe mi vynada kdyz poradne "propere"
Linux a pri te prilezitosti root.cz pribral taky :-)
Nic zajimaveho

> Co si budeme povidat, po nainstalovani to bezelo dokonce jenom v textovem
> rezimu! :)))))))))

No jo a dokonce se to instalovalo v textovem rezimu! :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic