prave tlacitko mysi v Netscape

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Září 8 11:29:23 CEST 1999

Dne 8. 9. 1999 Milos Prudek napsal:

> Asi jsem pomalu chapavy. Kdyz uvolnuju prave tlacitko mysi, tak nejsem
> nad Back. Jsem nekde (kdekoliv) na html strance.

Jste nad Back (alespon v mem pripade je to pravda), jenomze to menu zkratka
zustane neviditelne. Schvalne si zkuste posunout kurzor o neco doprava a dolu
a pokud se nahodou to menu neobjevi, nejspis se po uvolneni vykona uplne
neco jineho.

> Nepomuze :-( Kdyz stlacim prave, posunu se o par pixelu, a uvolnim
> prave, tak se proste nestane vubec nic. Kdyz se pred uvolnenim neposunu,
> tak nastane simulace Alt-sipka vlevo (funguje i v messengeru).

V tom pripade jiz nevim. Ja kdyz zmacknu prave, menu se neobjevi. Stale ho
drzim a pohnu mysi (nekdy je potreba trosku vic, jindy staci opravdu tech
par px). Potom se menu objevi, ale prave tlacitko jiz nesmite pustit,
jinak menu zmizi. Je treba se presunout nad pozadovanou polozku a
aktivovat ji uvolnenim mysitka.

S pozdravem