Novy RedHat

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Září 8 13:24:30 CEST 1999

   From: Kristof Petr <Petr na Kristof.CZ>
   Date: Wed, 08 Sep 1999 09:20:54 +0200

Ahoj,

   > Nešlo by to omirrorovat nikam do Eech, abychom mohli otestovat, co je
   > tam vzhledem k eeštini špatni, aby to ješti poed vypuštiním opravili?

na tomhle už se pracuje - ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/tmp, ale zatím se to
dotahuje z jiného serveru na TEN-155, který to měl omirrorováno. Prosím nechte
náš server naživu, jede na něm i konference :-)

   > Na prvni pohled cestina v Xech chodi. Ale to uz bylo nekolikrat, ze beta
   > verze byla O.K.

Hmm, já jsem se ještě nedokázal dostat za Monitor Setup, po zobrazení této
obrazovky se jakýkoliv pohyb kurzorovými šipkami plynule transformuje na
"^[[B" apod :-(
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz