postgres a lockovanie

mIHAU webmaster na tony.cz
Středa Září 8 13:20:45 CEST 1999

On Mon, 06 Sep 1999, you wrote:
>trochu OOT, ale nie az tak velmi .
>
>mam postgres databazu a pristupujem do nej cez kopec malych programov ( cgi
>scripty ) .. problem nastava pri update, ked si script lockne databazu ..
>vtedy mi vyrazne rastie pocet otvorenych filedescriptorov a nasledne load ..
>
>nemate niekto tip, ako to vyriesit ?
Load pri update v pg je proste problem postgresu, se kterym mi neporadil ani
Tom Lane. Ono to vlastne dela i pri updatu nove zaznamy a dost brutalne muze
narust i velikost souboru tabulek. Trochu pomuze pravidelne vacuum, ale to vam
asi nerikam nic noveho.
To, co byste potreboval, umi MySQL (neco jako delayed updates a inserts), ktera
je vubec pro web mnohem vhodnejsi - postgres je velmi narocny na procesor pry
kvuli transakcim ale ty na webu moc nepotrebujete.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)