Sitovka v Linuxu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 8 13:55:46 CEST 1999

literakr na alpha.inf.upol.cz (Radim Literak) writes:

> Dobry den!
>
>  Mam nejake problemy se siti (sitovkou). Instaloval jsem na 386-ku s 8 MB
> RAM Debian GNU/Linux 2.1 s jadrem 2.0.36. Mam sitovou kartu NE2000
> kompatibilni (ISA). Nainstaloval jsem to korektne (domnivam se), bezelo
> to. Po ne zcela korektnim rebootu (mame trochu problemy s pameti) to
> najednou hlasilo (pri bootovani):
>
> ....(nejaka cesta).../ne.o : init_module : device or resource busy

Nebylo s tou sitovkou neco provadeno? Nejlepsi je natvrdo nastavit
IRQ, IO atd.

zkuste
lsmod  <-- zjisteni, jestli je modul nahrany
modprobe ne <-- kdyz ne, tak ho nahraje.

podivat se do
/etc/modules
/etc/conf.modules (pozor vytvari se z adresare /etc/modutils
                   programkem update-modules)

> SIOCSIFBRDADDR: Operation not supported by device
> eth0: unknown interface
> SIOCADDRT: Network is unreachable
> SIOCADDRT: NEtwork is unreachable

Toto je uz jenom dusledek nenahraneho ovladace sitove karty.

Brno, Czech Republic