HTTP (TCP) spojeni v jadre 2.2.5-15

Artur Kudelka KUDELKA na gw.czso.cz
Středa Září 8 14:41:42 CEST 1999

    Dobry den,
chtel jsem se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti se %subj
v konfiguraci Apache 1.3.6+PHP 3.0.7 +mod_czech ?

Jde mi o to, ze pri dlouhych responsech jsou me PHP3 skripty
vygenerovane tabulky rozhozene. Puvodne jsem myslel, ze je to vec
Exploreru, projevuje se to vsak i u Netscapu. Dale jsem
myslel jestli nezavisi na tom zda klienta pouziva nebo nepouziva HTTP 1.1, ale projevuje se v obou variantach.

Na www.apache.org ppodobny problem popisovali, ze by to mohl byt problem kernelu. Co vy na to ?

Predem diky za odpoved.

Zdravi
     Artur Kudelka