Debian uz konecne pujde koupit na CDROM (komercni?)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Září 8 18:52:16 CEST 1999

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Wed, 8 Sep 1999 16:49:59 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > se dle tvrzeni lidi z xxxxxxxxxxxxxxx vratili CDROM media s cerstve
   > napalenym Debian Linuxem (samozrejme  stabilni verzi slink).

Debian bude samozřejmě lisovaný.

   > Debian GNU/Linux 2.1 Debian je celosvětově
   > druhou nejrozšířenější distribucí operačního

Jsem velice rád, že se konečně dostalo i na Debian a že si ho bude moci
vyzkoušet více lidí (a že se mi taky konečně uvolní místo na harddisku,
protože už budu mít CDčka :-).

Ale na druhou stranu, čekajíce na státnice z ekonomie, si nemohu dovolit
zapochybovat o ekonomické výhodnosti tohoto počinu (pokud budeme přemýšlet
čistě pragmaticky). Nemám nic proti jakémukoli Linuxu, ani proti Debian
GNU/Linuxu, ale nerad bych, aby negativní (či pravděpodobně ne příliš
pozitivní) ekonomický výsledek tohoto jistě záslužného vydavatelského počinu
ovlivnil jiné na Linux zaměřené aktivity zmiňovaného nakladatelství.

Doufám, že si zase můj mail někdo vyloží jinak, než jsem jej myslel...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz