Instalace RH6 - Kernel panic: Attempted to kill the idle task!

P.A. aligra na uo.fairnet.cz
Středa Září 8 20:59:28 CEST 1999

Zdravim vsechny,

Pri prvnim pokusu o instalaci RH6 na HD WesternDigital 8.? GB,
setup zamrz pri vytvareni filesystemu ext2.

RESTART a pak nasledoval druhy pokus.

V Druidovi jsem nastavil priblizne toto :
/dev/hda1  2.?GB   FAT32
/dev/hda4  30 MB  Linux swap
/dev/hda5  2.?BG   Linux native
/dev/hda6  2.? GB  FAT32

Az do tehle chvile setup probiha bez problemu, ale jakmile zacnu formatovat
nejprve /dev/hda4 jako swap, zdechne a dal se pak uz nedostanu.
Pozn. Nekdy se dokonce dostanu o kousek dal, ale nakonec to skonci
uplne stejne. Muzu se sice prepinat mezi konzolemi,
ale je mi to celkem na nic.(tedy krome toho, ze si muzu opsat hlasky )

Chybovy hlaseni vypada asi takhle:

Kernel panic: Atempted to kill the idle task!
In swapper task - not syncing

Dale pak vypisuje porad za sebou neco jako:
 hda : lost interrupt
 hda : lost interrupt

Problem bude pravdepodobne v Hard Disku, protoze jsme ho
zkouseli vymenit za 100MB a nebejt nedostatku mista, instalace
by se zdarila :)

Zajimalo by mne v cem je problem a hlavne jak ho odstranit ?

Pisu to z hlavy a tak se omlouvam za nektere nepresne udaje,
ale nejedna se o muj pocitac a kolega bohuzel nema pristup
na internet.

Predem dekuji za jakoukoliv odpoved.
S pozdravem,
Pavel