Delphi pro LINUX

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Září 9 09:15:46 CEST 1999

Marek Blasko wrote:
> a hlavne v poslednej dobe pomocou bilderou programuju ludia z dost
> chabimy znalostamy programovana, takze ak budu mat vsetci tvoj pristup

Uff, tohle je uz hodne silny kafe, y/i snad i ve slovenstine maji byt
jinde! Zda se, ze vetsina lidi tady sice anglicky umi, ale cestina/slovenstina
jim moc nejede. Meli by jste (!! nebo smim pouzivat "byste" !!) se nad
sebou prece jen zamyslet. Obcas je potreba cist prispevky s VELKYM
sebezaprenim! Kojim se nadeji, ze zrovna tato zamena byla minena jako zert :-(

A omlouvam se za OFFTOPIC.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz